keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Lomalla

Heippa kaikille!

Tämä blogi on vähän aikaa lomalla, no jo ollutkin jo viikon. Olen viettänyt kesälomaa mm. Vierumäen urheiluopistolla ja käynyt lenkillä. Latailen akkuja kunnon opiskelurypistystä varten! Mulla on myös jonkun verran ylirasitusta joten mä olen keventänyt urheilua reippaasti. Sekin on yksi syy miksi tämä loma opiskelusta vielä jatkuu. Kirjat aukeaa sitten kun siltä tuntuu että mä olen valmis pistämään itseni likoon tulevaisuuteni puolesta!

Opiskelu sinänsä ei ole hirveän stressaavaa, koska aiheet (siis biologia, fysiikka ja kemia) ovat niin kiinnostavia että niitä jaksaa sen takia lukea. Esimerkiksi oikikseen olis kamala yrittää päästä koska oikeustiede ei kiinnosta mua pätkääkään. Joten ei pänttäämisestä todennäköisesti jäis mitään päähän vaikka mä yrittäisin. Enkä edes jaksaisi yrittää kunnolla koska sillon pitäis opiskella sellasta mikä ei kiinnosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti